Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 17, 2013
Image Size
567 KB
Resolution
1900×1433
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,829 (5 today)
Favourites
138 (who?)
Comments
11
Downloads
28
×
Elementary #18 by Rosalind-WT Elementary #18 by Rosalind-WT
OMG #18 of Elementary was sweet. I was cured. The way Sherlock taught Joan to find the passion of life was epic and just sort of .HUMAN, and also what impressed most was this perioud of dialogue in 15:59’’, Sherlock and Joan sat beside the table and had a talk about the male suspect :

Sherlock: I’m not poking holes; you may very well be right, I just want to be certain that you’ve thought this through.
Joan: There’s just something wrong with this guy, something I didn’t like.
Sherlock: Let’s say your assessment of the man is correct. He is a cad and killer—that would mean the stakes of this investigation have just been raised. Would you like me to tage in?
Joan:..No.

I think was soooo sweet for a very ..Sherlock.Just so much like a true mentor, a brother, a protector, and that was SOOOOO reliable !


Sherlock Holmes and Joan Watson © CBS ELEMENTARY
Add a Comment:
 
:iconsilvaink:
SilvaInk Featured By Owner Jul 30, 2013  Student General Artist
Aww this is lovely, beautiful illustration, just the right amount of detail. Including the dialogue is a wonderful touch.
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thx ! I think so too!
Reply
:iconevil4evil:
evil4evil Featured By Owner Jul 15, 2013
I can't wait for the next season, Mycroft's coming.
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yes! I'm saving some of the shows to finish them all in one fine night of weekend :D
Reply
:iconevil4evil:
evil4evil Featured By Owner Jul 16, 2013
Cool!
Reply
:iconginbell:
Ginbell Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Writer
love it
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thx :)
Reply
:iconijkhadite:
IJKhadite Featured By Owner Mar 27, 2013
This is beautiful.
I love how the show is pushing towards a 'bromance.' And I agree, Sherlock is awesome!
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yep he's just in his way of caring for others
Reply
:iconkiruna:
Kiruna Featured By Owner Mar 23, 2013
Nice!
Reply
Add a Comment: