Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 8, 2012
Image Size
730 KB
Resolution
1100×1325
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,577
Favourites
94 (who?)
Comments
17
Downloads
34
×
Blackblade Brotherhood2_Mists of Pandaria by Rosalind-WT Blackblade Brotherhood2_Mists of Pandaria by Rosalind-WT
Still got sooooo tired to get on Lvl.90 for my priest which took me 3.5 days ! OMG, can never image when my mage to go!Everything is totally new and I just hate so many daily duties to do! You asked how much? more than 50 on just one Pandaria continent!
However, the guild raid of Sha-of-Anger is just awesome. I love PVP outdoors especially with hundreds of players LOL

Charactors from left to right:
Shaman:Sister White,Hunter:God Rapmender,Priest Lady Paltress, Warrior Ior Wintermere,Hunter:Eliyer starhunter,and a unknown worgen druid...

so,,
Wish everybody good luck during the new journey!!
The other titled work




各位都90了么啊哈哈哈哈,冲级好辛苦啊啊 10月2日开90级,牧师勉强到5号才从85爬到90第一天后,整个人都斯巴达了,刷美酒节被reroll的老矮子猛K,爬2个地图的长城找女射手李琪薇、YX本治疗缺蓝、昆莱山怒之煞刷新百团大战……总而言之,除了无尽的日常,其他都能应付下来(50个日常实在搞不定了哦吧!)

另,恐惧废土应该是整片潘达利亚地图中我最讨厌的地方了!练级真是被地下的白光刺瞎眼(哭)现在只想每天种种田就好了呢~!
Anyway,今天是伊奥同学生日哦。仅此祝生日快乐。

除了胸毛人老陈,人物自左往右分别是公会的萨满白姐姐、猎人高德瑞普蒙德、牧师帕尔璀丝、战士伊奥、猎人艾利耶尔狩星、盗贼苏曼卡尔尤斯、狼人德鲁伊似乎暂时还没有(此处姓名空缺)……另内藏俺的橙杖法师
祝大家都早日90
Add a Comment:
 
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT May 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thx for so much 'cool's!
Reply
:iconteano:
Looks amazing.
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT May 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thx :)
Reply
:iconpugiron:
Kuck Fou Panda.
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT May 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yooohah!
Reply
:iconpinkbunbuns:
PinkBunBuns Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
The composition looks great! And I totally know what you mean. I hit 90 the other day and totally overwhelmed by all the freekin dailies. lol :ohmygod:
Reply
:iconrosalind-wt:
Rosalind-WT Oct 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha,you bet!
Reply
:iconyoruni:
Yoruni Oct 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
I love it, dwarf looks great
and ofc Pandarian... he is really really great panda <3
TT^TT
(is crying cause she is paying for WoW but she can't play)
Reply
:iconscarletelegance:
Wonderful job! I love the characters as well as your drawing style. The colors are really great too.
Reply
Add a Comment: